júl
15

Kedden leugortam az Örkény melletti pályára, ugyanis most volt az első lehetőség, hogy a Suzuki Swift tesztet nyert versenyzők vezethessék a versenyautót.

Fél tízre értünk le Bitó Csabával (Visual Motorsport), Darvasi Marcell (Kálmán Motorsport) és apukája már ott volt (ami, tekintettel arra, hogy ők Békéscsabáról jöttek fel, nem vet túl jó fényt rám). Märcz Ferenc (Visual Motorsport) pár perccel később érkezett sofőrjével, Patai Rudival :-).

Rippel szignó
Rippel Ferenc szignója a Swift tetején

A depóban már kint állt a Suzuki, amivel Rippel Ferenc versenyzett a Slovakiaringen. Mellette ott lapult a Repsol színekben pompázó Lotus Exige is, amelyet délelőtt Vári Róbert, délután pedig Tim Gábor nyúzott. És persze Burkus Egon is, aki a Suzuki tesztet követően mindhárom gokartversenyzőnek megmutatta, hogy mit tud a 260 lóerős, hátsókerék-meghajtású versenygép.

Ez nekem is meg lett ígérve eddig kétszer, de mind a két alkalommal beleolvadtak a gyertyák a Lotusba, mire beülhettem volna Egon mellé. Tartottam is egy kicsit a keddi naptól, mert, ha most is történik valami az Exige-el, tuti, hogy többet nem mehetek a pálya közelébe, amikor a Lotus is ott van.

Hát nem gyönyörű?
Hát nem gyönyörű?

Ezúttal eljutottam odáig, hogy beüljek az utas ülésbe, de autózás nem lett a dologból. Egyrészt mert nem fért el a bukósisakos fejem, másrészt mert elfeledkeztünk a karszalagról, ami elengedhetetlenül szükséges, hogy utasként is beengedjenek a pályára. Így hát kimásztam az autóból és eldöntöttem, hogy a Lotussal többet nem próbálkozom. Utasként. A vezetőülésben korábban elfértem, igaz, akkor nem volt sisak a fejemen. De a bukócsövek elhelyezkedése miatt ott talán elfér a bukó is. Érdekes módon hasonlóan közel voltak a csövek a fejemhez Válint Tibor Ferrari 430 Challengében is, akkor is felmerült bennem, hogy sisakban ott biztos nem férnék el. Ez van, ne nőttem volna majd' kétméteresre...

Rippel szignó
A fotózáshoz elég volt a hely a 430-ban, a sisakban vezetés necces lenne.

A srácok tesztjéről nem írok, az elolvasható a gokartmagazin.hu-n. Fotókat is készítettem, csatolva vannak a cikkhez.

Rettenetes meleg volt, ahhoz képest, hogy délelőtt zajlott a teszt. Sapkát elfelejtettem vinni magammal, így a nap alaposan megsütötte a búrámat, amíg bent voltam a pályán fotózni. Mire hazaértünk Pestre már rendesen fájt a fejem. Még szerencse, hogy az MNASZ Intéző Bizottsági ülés, rendkívüli módon, hétfőn volt és nem kedden, ahogy magamnak a naptárba felírtam. A dolog kellemetlen része persze az, hogy így hiányoztam róla...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autokart.blog.hu/api/trackback/id/tr972153604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása