aug
20

Ma reggel Győrbe szólított a kötelesség, hiszen be kellett járni az ETO Parkban felépített gokart pályát, amelyen a hétvégén OB futamot rendez a Kálmán Motorsport Egyesület.

A csapat kiváló munkát végzett. Nem volt egyszerű dolguk, hiszen több száz terelőelemet kellett a megfelelő helyekre elhelyezni, lecsavarozni. A dolgukat nehezítette, hogy a tegnap esti Győri ETO – Dinamo Zagráb mérközés miatt csak éjfél után vehették birtokukba a helyszínt.

A képre kattintva galéria nyílik.

Az utcai pálya végül elkészült, megkapta a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségtől a licencet és elkezdődhettek a szabadedzések. Először a Super World Formula géposztály versenyzői hajtottak a pályára, majd sorba a többiek. A sort a KZ2 váltós géposztály, a király-kategória majd' harminc versenyzője zárta. És hogy mit mondtak a pilóták az első tapasztalatok után? Ime:

Tuzson Attila (SWF, 125 Masters): "Nagyon élvezem. Tudod, hogy fáradt vagyok, panaszkodom, hogy a két kategóriában indulás nehéz, de most örömmel jövök ki a pályára. Azt a visszafordítót, ahol meg kell állítani a gokartot, azt nem szeretem. Ez a gép azért van hogy haladjunk vele. Ezt leszámítva, nagyon jó. Délelőtt még panaszkodtam, hogy a rázókövek tönkretehetik a vázat vagy tengelyt vagy az első villát, de miután párszor megcsíptem a szélét és nincs gond. Azt mondom, hogy Peti a király."

Galaczi Sándor (KZ2): "Zsír" (feltartott hüvelykujjal párosítva)

Bakos András (125 Masters): "Csak néhány kört mentem, mert technikai problémáink vannak, de a pálya tetszik. Nem csúszik annyira, mint amennyire gondoltam, hogy fog. Szerintem jó lesz."

Märcz Ferenc (125 Masters): "Istenkirály! Dicséret a szervezőknek, hogy ilyen gyönyörű pályát rittyentettek ide."

Kalla Krisztián (125 Senior): "Remek, nagyon élveztem, nagyon jó a pálya."

Rónai Tamás (125 Mini): "Nagyon jó a pálya, bár féktávon csúszik kicsit. Jó újra itt lenni a barátok között." 

Juhász Olivér (125 Max): "A pálya poros, csúszós, nagyon nehéz vezetni rajta a kartot, mert csúszik a hátulja. De nagyon élveztem."

Suki Jenifer (125 Junior): "Technikás és csúszós és kerülni kell a rázóköveket. Tetszett."

Komjáti Tibor (SWF): "Balesetet szenvedtünk Dénessel. Az egyik lassító végén elértem a falat, ami megdobott befelé, Dénes pedig hátulról belém jött. Nagyon remélem, hogy jól van. Nekem a fenekem fáj egy kicsit, de nem vészes. Dénes miatt aggódom. Köszönöm."

Martin Konopka (KZ2, Szlovákia) "A pálya nehéz, de jó. Még nem mentem városi pályán, de nagyon tetszik."

Hercsik Vince (125 Mini) "Nagyon jó, nagyon élvezetes. Poros a pálya és csúszik, de ezt én ezt nagyon szeretem. Az is jó, hogy ott vannak a nézők. Biztos, hogy vasárnap sokan ki fognak esni, izgalmas lesz, már nagyon várom."

Moser Tibor: (125 Masters) "Olyan, mint a nappaliban helikoptert vezetni."

Karol Dabski (KZ2, Lengyelország): "A pálya nagyon cool. Sok a kanyar, a lassú kanyar. A tapadás folyamatosan nő, jó lesz. Nehezíti a dolgunkat, hogy sok versenyző lesz a pályán, nehéz lesz előzni. Első alkalommal vezetek városi pályán, nagyon jó látni a sok nézőt. Óvatosnak kell lennünk, de ugyanakkor gyorsnak is."

Több, mint 100 versenyző indul a hétvégi versenyen, így igen komoly versenyekre számíthat a kilátogató közönség. Az időmérő edzésekre szombaton 17:00 órától kerül sor, a kategóriánként két versenyfutam közül a legelső vasárnap 10:45-kor lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://autokart.blog.hu/api/trackback/id/tr412236239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása